Atelier Des Ors

EAT, SMELL, FEEL: бермудський трикутник вічних цінностей

25 жовтня після заходу сонця арт-квартал Воздвиженський замість занурення у вечірній спокій, став наповняться вишукано вбраними людьми, що переміщаються між трьома локаціями. Так незвично, у вигляді невеликого квесту, пройшов вечір презентації двох нових брендів високої парфумерії Atelier Des Ors і Moresque Parfum в колаборації з відкриттям виставки відомого українського художника, автора концепції психодарвінізму — Іллі Чічкана та показом простору майбутнього ресторану «Важная птица». Гостям пропонували підкоритися прагматиці вічних цінностей, в центрі яких символічно височіли грошові одиниці і золото. SMELL У Галереї parfum büro відвідувачів чекали задоволення, що дозволяють порадувати ольфакторне сприйняття. Два нових бренди, Atelier Des Ors і Moresque Parfum, презентували свої неймовірно красиві аромати. Ознайомити українську публіку з своїми творіннями приїхали спеціальні гості: — Автор бренду Atelier des Ors — Жан-Філіп Клемон — Представник парфумерного будинку Moresque Parfum — Анастасія Шевельова Музичний супровід забезпечував DJ Влад Фісун. Приємним доповненням вечора стало Prosecco з золотими пластівцями. ATELIER DES ORS — нове втілення французького мистецтва високої парфумерії. Золото і аромати — ось, що лежить в основі бренду. З давніх-давен ці два фактори належали потужним династіям, символізуючи владу і багатство. Як і золото, аромати асоціювалися з «божественним». Більш того, вони зображували ідеал і пошуки абсолюту цінностей. Саме цього прагне досягти Atelier Des Ors в своїх ароматах.

MORESQUE PARFUM — новий розкішний і елегантний парфумерний будинок. Його засновники віддають данину багатій мистецькій спадщині та культурі арабської парфумерії. У той же час, Moresque Parfum робить акцент на креативності та якості, традиційних для італійських ароматів. Бренд пропонує колекцію унікальних сучасних ароматів, що втілюють «Спогади Сходу», в поєднанні з італійським майстерністю, дизайном і почуттям смаку.

Дмитро Слєсарєв, засновник parfum büro: «Нещодавно в Галереї parfum büro ми почали нову ольфакторну програму «Oriental Lounge», присвячену глибоким і яскравим ароматам Сходу. І в неї дуже гармонійно вписалися два нові бренди, Atelier Des Ors і Moresque Parfums. Адже їхні аромати відносяться саме до орієнтальному напрямку».

FEEL

У майстерні Іллі Чічкана, гостям пропонували познайомитися з новою виставкою художника, присвяченою еволюції і деградації грошових одиниць.

«Є щось помилкове у всій концепції грошей. Потрібно все більше грошей, щоб придбати все менше і менше. Гроші як героїн: дози, якої вистачало в понеділок, вже мало в п’ятницю ». Вільям Сьюард Берроуз.

Всі роботи художника представляли собою якусь еволюцію грошових знаків, подану в неповторному стилі автора. Оскільки майстерня не могла вмістити всі шедеври, митець розвісив їх в кожній локації вечора.

Разом з відкриттям виставки, в майстерні було представлено повне зібрання ювелірних витворів ARTeFUCK’s від Маші Шубіної. У ньому автор висловила бажання вивести споживання в залізному віці на рівень творіння золотого століття, підняти і прославити навколишні нас образи. Так звичайна гайка стає ювелірною прикрасою, а автомобільна клема, сяє золотом і платиною в співдружності з адаптованими зажимами і хомутами …

EAT

Третім учасником вечора став простір майбутнього ресторану «Важная птица». Тут відвідувачі могли не тільки подивитися роботи Іллі Чічкана, але і спробувати смачних страв, тим самим заглибившись в ще одне вічне почуття.

Крім незвично одягненого персоналу, гостей розважав DJ Жан Гріцфельдт, розпалюючи апетит всіх, хто приходить, своєю енергією і драйвом.

Вверх

Поиск на WWW.PARFUMBURO.UA

Login

Create an account

Ваши личные данные будут использоваться для упрощения вашей работы с сайтом, управления доступом к вашей учётной записи и для других целей, описанных в нашей политика конфиденциальности.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Корзина (0)