Новини

Професія: Ніс. Бертран Дюшафор

Так, це може здатися дуже дивним, мені подобаються деякі металічні ноти. Знаєте, запах жовтих монет? Ну, ви можете собі уявити. Мені подобається запах гаража. Він дуже особливий. Кожен день я відчуваю і хороші, і неприємні аромати, але я можу абстрагуватися від аромату. Ставлю, свого роду, перешкоду, яка захищає мене. Я займався малюванням досить довго, більше 30 років. Перед початком створення картини перед вами знаходиться чиста канва. Невинно чиста, біла. Вам треба уявити, якою буде ваша картина. Вам потрібно концептуалізувати те, що ви хочете створити на цьому двовекторному просторі, треба спланувати. Перед тим як створити, Ви повинні точно розуміти, що ви хочете спроектувати на канву. Те ж відбувається з ароматами. Перед вами лежить білий аркуш паперу, ви пишете формулу. Вам потрібно чітко розуміти які інгредієнти і в якій послідовності ви будете з’єднувати. Потрібно враховувати все: простір, час — так, звичайно, час, тому що час є обов’язковим елементом, що знаходяться у вашому мозку, коли ви придумуєте формулу для створення аромату. Ваш аромат набуває тривимірну об’ємність через часовий вектор, який є четвертим виміром. Ви повинні тримати в голові все: це означає, якщо ви навмисно використовуєте певну сировину, наприклад, османтус, який входить до Miss Violet, османтус абсолю, в певній пропорції у вашому ароматі, ви повинні точно розуміти, як він буде розкриватися в просторі через певний час. Це як живопис, тому що ви все концептуалізуєте, але на більш витонченому рівні. На початку своєї роботи я був просто вражений деякими парфумерами, наприклад, Вуд Ніска, Жан Поль Герлен. Вони працювали в класичному стилі. Якщо ти сам створив себе, решта людей йдуть за тобою, якщо ні — ти слідуєш за іншими людьми. Я не просто працював з удом, я був натхненний ним — на мене ніхто не впливав, я якраз приїхав з Японії, де щойно брав участь у церемонії «кодо», в якій використовується уд. Я б навіть сказав, що я вплинув на моду, я запропонував уд всім — всім своїм клієнтам. Це ще одна моя спроба відтворити шкіру за допомогою певних природних рослинних інгредієнтів, таких як листя фіалки, османтус, мімоза, Касіс. Це шкіра з рослин. У класичній структурі шкіри можна виявити шкіряні компоненти в основі, дуже важкі компоненти, димчасті, тваринні, досить агресивні, амброві, темні ноти. У цій композиції все навпаки — шкіра відчувається у верхніх нотах, дуже свіжа, легка, водяниста, прозора, зелена, рослинна — зовсім інша. Я просто перевернув все догори ногами. Я створив шкіру, яка відчувається від верхніх нот до нижніх, просто проходить по всій вертикалі. Це було моєю роботою і, свого роду, викликом. Я бажаю всього найкращого створеному Дмитром проектом, parfum büro. Сподіваюся, що він стане для українських споживачів гарною можливістю зрозуміти, як створюються аромати, відкрити художню сторону цієї роботи.
Вверх

Поиск на WWW.PARFUMBURO.UA

Login

Create an account

Ваши личные данные будут использоваться для упрощения вашей работы с сайтом, управления доступом к вашей учётной записи и для других целей, описанных в нашей политика конфиденциальности.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Корзина (0)