Новини
Haute Couture vs Haute Parfumerie
By buro
Минулий тиждень був забарвлений яскравими кольорами найбільш значущого у сфері моди заходу – 36-ою Ukrainian Fashion Week. Творча атмосфера, цікаві зустрічі з талановитими людьми, креативні проекти, яскраві покази колекцій не перестають надихати учасників fashion події у цей період на нові звершення та реалізацію своїх авторських ідей.
Десятки українських дизайнерів продемонстрували модні тенденції одягу на наступний сезон. Без сумніву, свято моди не було б повним без шарму ольфакторного супроводу, забезпеченого партнером UFW – експертом високої парфумерії parfum büro. Професійні консультанти не залишалися жодної хвилини без уваги, підбираючи парфумерний гардероб для відвідувачів. Натхненні гості захоплююче приміряли аромати та розмірковували про ольфактивні тенденції цього сезону.
Ексклюзивні аромати філігранно доповнили та розкрили творчий задум авторів представлених колекцій. Дизайнери ретельно вибирали аромати для створених ними образів і для себе особисто, проводячи паралелі між високою парфумерією і високою модою, а деякі імениті гості виступали в якості експертів та вибирали свій варіант аромату Українського тижня моди. Чарівна Олена Даць вибрала зовсім не жіночий за характером, але дуже вишуканий Hugh Parsons Whitehall, ексцентричну Монро вразив Une Nuit Magnetic від The Different Company, експерт від UFW Валерій Топал зупинився на ароматі сексуальної революції 1996 від Histoires de Parfums.
Вибір parfum büro — Like This від Etat Libre d’Orange – став головним призом конкурсу для всіх зареєстрованих учасників parfumburo.com.